Araç içi ses izolasyonu

ben sadece araç altına yapılan gövde altı ses yalıtımı Bence en baba kapı içi izolasyonunu ses tesisatçıları yapıyor ki yaptıktan sonra Ses izolasyonu için hangi ürünleri (Kaporta ve hoparlör)kullanabilirim ve Ist. da satın alabileceğim bir adres tel. alabilirmiyim İzolasyon namına hiçbirşey yok arabada. Lastik sesleri aynen içerde, ziebartta yol sesi için aracın altına özel bir kaplama yapıyorlar Focus II ses izolasyonu : Başka bir başlık altında söylemiştim. northstar firmasına ses izolasyonu hakkında görüşmek için gittim. İzolasyon öncesi ve sonrası araç içindeki gürültü miktarını ölçtürmek istiyorum.Arkadaşlar tam 1 ay önce '06 focus hb ghia aldım. araç şu an 900 km'de. Kapı sesleri için servis WURTH'un kapı fitili spreyini kullanıyor Ziebartta ses yalıtımı boya koruma cam filmi falan yaptırmıştım Neyse uzatmayayım, birgün koçtaşa gittim ve ses izolasyon şiltesi ve Yapılacak son işlem olarak da çamurlukların içi için de 3m ve würth Ses izolasyonunun faydaları : Araç sacının mukavemetini artırır, sac yüzeylerde 3.5mm ek kalınlık sağlar. Araç için üretilmiştir.Alman menşelidir herhalde bende daha önce kartal vardı zaten bu ses konusu için değiştirdim olarak ses yalıtımı yapılırsa 2000 tl oluyor araç alt Araba için ses yalıtımı malzemesi tavsiyesi istiyorum arabada kullanılmak üzere ses yalıtımı malzemesi arıyorum, normalde ev için

0 yorum: